Pokud máte nějaké problémy s našimi produkty, můžete se obrátit na naší technickou podporu.
Nejlepším způsobem, jak požádat technickou podporu o pomoc, je prostřednictvím e-mailové zprávy na adresu uvedenou v kontaktu,
nebo prostřednictvím kontaktního formuláře.
V zaslané zprávě prosím uveďte následující informace:
•Jaký používáte operační systém? (např. Microsoft Windows 7 Home)
•Jaká je základní hardwarová konfigurace počítače? (např. Intel Core I7, 4 GB RAM)
•Jakým způsobem se připojujete k Internetu? (např. Wifi, DSL, ..)
•Jaký používáte program pro práci s poštou? (např. Windows Live Mail, Microsoft Outlook, ..)
•Jaký používáte antivirový program?
•Jaká chybová hlášení se objevují?
•Jaké kroky vedou k opětovnému vyvolání chyby?
•Je vhodné připojit k emailové zprávě kopii obrazovky - tzv screenshot (Alt+PrtSc, Shift+PrtSc a následně Ctrl+V).
Telefonická podpora je poskytována pouze uživatelům naších SW produktů.
Z vlastní aktivity i na přání klienta inovujeme naše SW produkty
Zdokonalujeme a inovujeme technologie pro vývoj našich aplikací
Inspirujeme se novými poznatky současného vývoje IT
Chalupa Rokytnice v Orlických horách
Chalupa Rokytnice v Jizerských horách